Tuesday, June 15, 2010

Dugaan......

Berat betul dugaan yang menimpaku ini, segala jasa dan bakti yang aku curahkan selama ini bagaikan tidak dihargai, aku tak inginkan segala jasa yang ditaburkan ini dibalas dengan pingat atau harta benda, tapi hargailah segala pengorbanan yang telah aku lakukan,tanpa mengira penat dan tanap mengira siang atau malam akan aku lakukan jua tanpa sebarang alasan, tapi jika ini balasannya yang aku terima aku merasakan ianya tidak adil buat diriku, berat benar keputusan yang dilemparkan, aku merasakan hukuman ini tidak adil buat aku dan rakanku yang selama ini melakukannya dengan ikhlas, moga masa2 pahit ini segera berlalu pergi. Aku inginkan ketengan buat masa ini dan harap kami berada dipihak yang benar.

2 comments:

MiszNoRuL said...

incik jaxk, napekah dgn anda? ape yg dh terjadi? mungkin anda perlukan rehat..tk ur time ..wish u all d best <3

JaxkJs said...

panjang cita dia, senang cita saya pukul org :D