Wednesday, September 30, 2009

agak lama aku tak update blog aku neh. Bila sentuh jer keyboard neh rasa kekok plak... he he he... memang aku tak dapat nak update blog aku hari2 sebab aku sekarang memang sibuk dengan kerja, tapi hari neh aku penat sebab smlm aku ada ujian menembak RIFLE M16 COLT best juga sebab lama tak tembak senjata berat neh. Tapi pagi neh aku dapat tahu bahawa pistol lama aku SIG SAUER kena tukar dengan pistol baru WALTHER P99 nak tak nak terpaksa la aku tukar, tapi aku sayangkan pistol lama aku sebab kenangan aku dengan pistol lama aku.

neh la pistol baru aku, baru koyak dari plastik lagi....

Peluru leh isi sampai 15 butir jerk!


Walther P99 neh agak ringan berbanding dengan SIG SAUER aku.

Rasa macam best plak WALTHER P99 neh... he he he


Tapi SIG SAUER neh banyak kenangan :(


Nak tak nak kena la pulangkan balik... kan bagus kalau pakai dua pistol...


Neh la peluru RIFLE M16

Neh selepas ujian menembak RIFLE M16







No comments: