Friday, September 25, 2009

Agak lama aku menyepi dari menatap blog aku bukan kerana aku sudah bosan mengadap atau menulis blog aku ini tetapi byk kerja yang perlu aku selesaikan, sememangnya aku amat sibuk apabila menjelang BULAN RAMADHAN, banyak sangat komitmen aku pada bulan ramadhan ini, Aku tak nak cakap banyak sebab aku cuma nak upload gambar futsal di pandan perdana ari tu. he he he.. lambat upload sket sebab agak bz loRh....

sampai jer kat TOTAL FUTSAL terus makan eskrem... sebab agak panas lorh.....
















Muka tombak yang kepenatan... he he he











Salah satu team wanita yang main futsal...BEDAH



neh la DIVA futsal hu hu hu hu..... sapa2 yang nak kenal diorang... SORRY erk. hu hu hu
Inilah jejaka paling kacak masa futsal ari tuh... he he he,......




neh la gadis kamera yang di import dari penang... hu hu hu... sahabat aku yang paling rapat ok..

Semua peserta dan AJK yang memeriahkan VF FUTSAL 2009. Cayalah korang....

No comments: