Tuesday, July 7, 2009

Mini Gathering Penang

Rasanya dah lama aku tak update blog aku neh... bln neh memang aku agak sibuk dengan kerja2 aku... bermula dari 3hb julai hingga 5hb julai aku bersama team buli penang mengadakan extreme race penang di Bayu Senja Batu Feringhi event neh memang best sehingga tuan director kena panggilan hangit, ha ha ha...sian kat ang penyu!!

antara peserta yang hadir memeriahkan Mini Gathering Penang 2009

aku pon dah malas nak karang... apa kata kalau kita layan jer pic masa mini gathering neh.


semua peserta sudah siap sedia

sarapan la dahulu sebelum kena buli... ha ha ha
tombaks yang kacak lagi hensem sebagai jurugambar

undi masuk peserta sedang dijalankan


race belum mula pon dah berpeluh ker? he he he

Dewacemburu dengan Zayura didenda kerana lewat sampai


Berdoa sebelum acara berlangsung


Berlangsungnya acara extreme race


Susahkan soalannya.....

Team Jimmie_Lee

salah satu tempat check point

No comments: